Tip: Ako písať e-maily a SMS klientom

Rezervačný systém Reservanto ponúka možnosť jednoducho kontaktovať klientov pomocou SMS alebo e – mailu. Napríklad pri nutnosti zrušiť rezerváciu, pripomenúť dohodnutý termín alebo ponúknuť termín, ktorý sa práve uvoľnil.

V tomto článku predstavíme niekoľko tipov a rád, ako napísať takýto e – mail alebo SMS, aby klient nebol len informovaný, ale aj potešený.

Rôznych e – mailov a správ dnes každému z nás chodí hŕbu. Väčšina z nich je dosť podobných, v horšom prípade to sú automaticky vygenerované texty, ktoré sú veľmi neosobné. A v tom je možnosť sa odlíšiť a priniesť svojim klientom niečo navyše.

Informácie, ktoré posielate klientov, SMS i e – maily, skúste urobiť osobný a na mieru každému klientovi. Viete o klientovi niečo, čo by ste mohli použiť v zasielanej informáciu? Použite to. Neviete? Nevadí! Stačí aspoň upraviť pozdrav – osloviť klienta menom.

V texte, ktorý zasielate klientom skúste nepoužívať ohrané frázy. Píšte tak, ako s klientom hovoríte. Písaná forma často zvádza k formalitám, ktoré potom pri čítaní nepôsobí dobre.

Dôležitý je tiež podpis, ktorý zvolíte. Vždy je určite dobré uviesť, kto vlastne píše. Napr. “ Masážny salón Viktória“. Ak pracujete sami, stačí vaše meno. Rovnako tak, ak je vás v “ Masážnym salóne Viktória “ viac, je dobré uviesť ešte vaše meno. Ideálne je samozrejme použiť názov alebo meno, pod ktorým vás klient pozná.

Ak zasielate klientom SMS, nie je nutné sa obávať dĺžky obmedzené na 160 znakov. Stačí tomu prispôsobiť zasielané text. Nie je nutné sa toľko rozpisovať, ale vyššie uvedené body by mali zostať zachované. Opäť teda platí – pozdrav na mieru klientovi, text písaný bežným a prirodzeným jazykom a podpis s názvom a menom.

Facebooktwitterlinkedinmail